Helt slut!!!

Jag är helt slut som artist, som människa, som what ever. Så trött!
Jag känner fortfarande av anemin och blöder även lite till och från än, typ när jag ansträngt mig och så...
Jobbade juh en dag, var ledig en och nu jobb fem dagar. Idag sista dagen, sedan ledig resten av veckan iaf. Känner verkligen mig helt slut och ledigheten kommer att vara välbehövd, minst sagt!
Men inte kommer jag få ha sovmorgon imorgon för det. För då är det dags för återbesök på sjukhuset, kolla så allt kommit ut och att allt står rätt till. HOPPAS!!!
Men just nu, just nu orkar jag bara räkna ner timmar till jag får gå hem och däcka! 4 timmar avklarade, hela 5 kvar! :oS
Försöker peppa mig med choklad på rasten, det är gott men funkar inte riktigt ändå...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0