Hänger på toaletten

Jag blöder så mycket så det är ingen ideé att byta binda. Blodar bara ner det på 5 röda, utan att överdriva. Hinner liksom inte från toalett till soffa.
Så vi beslutade oss för att hänga på toaletten ett tag.
Japp, så romantiskt så.
Jag sitter på toaletten och Micaela sitter bredvid på golvet på ena sidan. ♥ Katten har bänkat sig på golvet på andra sidan. ♥ Jag och Micaela med varsin laptop. Ja vad ska man göra...
Nu har jag blödit i en timme. Får hoppas på att det avtar snart.
Trodde klumparna i blodet skulle kännas obehagligare än vad det var.. men det går bättre än förväntat. Just nu är jag vid den punkten att jag bara vill ha ut det juh! Inte ens klumpen med närmare 5 cm's diameter fick mig att freaka ur. Otroligt.
Vem vet, kanske freakar ur senare. Just nu måste det erkännas att det känns lite komiskt. Med oss alla hängandes på toaletten...
Smärtstillande har hjälpt mig bra. Känner inte alls mycket. Lite "mensvärk" på sidorna i höften, äggledarna... Och så lite magkramper som kommit några gånger. Men inte alls så farligt än iaf, skönt det...

/M-J

image description







Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0