Förvirrande

Aa men less man blir på dom där jäkla ägglossningsstickorna och kvarvarande gravidhormonerna alltså!
Om jag inte är helt lost i huvet så är det åter starkare streck idag, jämfört med i förregår. (Stickan längst ner på bild nyast.) Det ska juh bli SVAGARE! Hormonerna ska juh avta!
Vi hoppas att det idag är starkare för att jag faktiskt har ägglossning på riktigt nu, mycket möjligt... Hoppas hoppas hoppas!!!
Och att strecket altså skall avta nu härefter. Vi får se...

Länge jag klarade av att gå utan att testa förresten, en dag, hahah...
Tror jag behöver beställa fler test snart om jag ska hålla på såhär! Kanske skulle göra en storbeställning med både ägglossningsstickor och graviditetstest...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0