Då var det klippt!

Mickis klippte sig igår. 15cm kanske? Tror hon vart nöjd. Det blev tydligen inte så kort som det brukar, vilket hon var rädd för. Jag ville inte heller att det skulle bli kort. Men hon hade juh mycket hår att ta av... :o)


Jag borde också gå till frisören egentligen. Och vill det. Har inte varit hos frisören på 17 år (tror jag? Utan att överdriva alltså.) Men jag vågar juh inte.

Innan frisören hann vi även med att köpa en bandyklubba till Mickis - som alltså ska börja spela innebandy en gång i veckan.

Och efter frisören gick vi och åt middag på Nancys.
Jag tänkte ta samma gamla vanliga, antingen nachostallrik eller en wrap... men mickis tog nachos och då kan man juh norpa från henne... Och så tog Lelle wok - vilket jag varit sugen på i flera dagar, så då blev jag också tvungen att ta samma som henne! ;o) Det är väl bra att testa nytt... och jag gillar juh wok. 

image description


Den här woken var inte den godaste jag ätit direkt men fullt ätbar. Stark!

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0