Alla hjärtans dag!

Jag hade tänt levande ljus i hela lägenheten till älsklingen kom hem.
Sen lagade vi mat tillsammans, mysigt.
Blev Micaelas potatisgratäng och fläskfilé, samt sallad såklart.
Efter middagen blev det soffan. Skulle titta på film men den strulade, så vi kollade på Projekt runway istället.
Åt efterrätten i soffan men var så mätta att vi bara orkade typ hälften av puddingen.
Någon kärleksmums gick inte att få ner alls, fanns ingen plats kvar i magen.
Vi hade även presenter till varandra. Micaela fick hjärtchoklad och touchscreenvantar så hon inte ska frysa om händerna när hon pillar på sin iPhone.
Jag fick rosor, en röd och en rosa, gelehjärtan och en fin pärm. Precis vad jag ville ha! Ska ha pärmen till att göra vår egna kokbok! :o)

Bästa Alla hjärtans dag ever tror jag faktiskt! Var mysigt.
Jag älskar min fru så oerhört mycket!!!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0