Ägglossning!?

Helt otroligt.
Och jag tar det som en välkommen Alla hjärtans dag-present.
Inatt och hittills idag har jag helt plötsligt inte blödit nånting!
(Är dock medveten om att det troligen fortfarande kan komma!)
Men aa det är inte allt.
Jag har sett tecken på det men inte riktigt trott. Men avsaknaden av blod nu fick mig att tro och testa.
Har juh så många såna där ägglossninsstickor kvar så jag testade på en och den visade positivt jättestarkt streck. Då testade jag även på en digital även fast jag inte har så många och de är dyrare. Och det blev en smileyface minsann!!! :o)
Så jag har alltså ägglossning nu då! OM det inte kan vara något annat som kan ge utslag, inte vet jag...
Men som sagt, fanns tecken för att det var på väg. Det har också gått 10 dagar, vilket är rätt normalt för mina korta cyklar.
SKÖNT! Vilken lättnad!
Nej vi får inte inseminera nu ändå och inte nästa ägglossning heller. MEN det här torde tyda på att min kropp återgått till normal cykel förhoppningsvis, vilket är mycket positivt!!!
Blev så glad av de positiva testerna så jag nästan grät! :o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0