Starkare hjärtljud

Den där dopplern vi köpte är verkligen värd varenda krona den kostade! Har använt den lite då och då för att stilla oron och det känns superbra att ha den hemma för det! Är juh förstföderska och har dessutom moderkakan i framvägg så känner inte sparkar än. (Några rörelser troooor jag att jag kan ha känt nån gång men inget att räkna med än riktigt.) Magen är inte tillräckligt stor än heller för att jag ska vara nöjd och jag har bara gått upp 3kg hittills. Känner mig inte sådär jättegravid direkt så ibland smyger sig oron på.
Bebben har växt en massa, det märks när vi använder dopplern. Dels så är den högre upp nu och dels så är hjärtljuden så himla mycket starkare nu! Förut var det väldigt lågt men nu bankar det på så man nästan får dra ner på volymen för att inte få ont i öronen. ;oP
3 dagar kvar till ultraljud!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0