Årsdag

Jag har haft ont i halsen, känt mig snorig och febrig ett tag nu. Och igår orkade jag inte vara kvar på jobbet till stängning, så jag gick hem. Nu är jag (tack och lov) ledig i tre dagar, lägligt med tanke på rådande snöstorm också.

På kvällen igår myste jag och frugan. Firade att vi träffats förförsta gången den dagen för några år sedan...
Vi blev inte tillsammans den dagen för vi kämpade emot att fatta läget, speciellt jag lyckades förneka det i drygt 3 veckor, hahah...
Vi tog iaf allakuddar från soffan och la på golvet, tog täcket från sängen, la oss och kollade film och myste. Jag hade även presenter till Micaela. Eller en blev både till henne och lilla E...

Idag har jag bara degat i soffan. Vägrar gå ut i snöhelvetet. Till middag beställde vi hem pizza!
Imorgon får vi se hur vi löser middagsfrågan, för som sagt - utvill man inte gå!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0