Svindlande?

Känns konstigt, tanken... Att på fredag är jag typ gravid!
Ja sen får vi förståss hoppas på att den vill stanna och inte åker ut men ja...
Känns liksom så långt bort med alla tidigare behandlingar och känns främmande att jag faktiskt varit gravid tidigare... Allt det är så avlägset. Nu har det varit semester och gått ett tag och ja som sagt, det där känns så främmande och avlägset bara. Så tanken på att jag på fredag ska vara gravid är nästan svindlande. Kommer inte på nåt bättre ord. Men ja det är såklart det jag helst av allt vill just nu....

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är det eran tur!! Jag ska hålla alla mina fingrar och tår.
Kram från grannen längre upp på gatan :P

Svar: Tack. Ja jag/vi hoppas det! :o) Kram
Oh Mira

2012-08-14 @ 21:22:50
URL: http://lindacecilia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0