6st ägg

Äggplocket gick bra och de fick ut 6st ägg som ska odlas nu. Håller tummar och tår för det bästa!
Det gick alldeles suveränt med allt även fast jag var rädd för medicineringen, särskilt efter att ha hört fen "döende" gnällande kvinnan som gjorde ingreppet innan mig... :oS ...Men det kändes inte ett dugg, inte alls överhuvudtaget. :o)
Så jag fattade juh inte nånting, blev inte groggy heller...
Brorsan hämtade oss sen från sjukhuset, för man skulle juh vila... Men eftersom jag inte kände nåt mer än mig själv som vanligt så fattade jag inte riktigt det där med vila heller... Förrän på kvällen då det började göra så pass ont att jag faktiskt tog två Alvedon.

Tänka sig va, sjuk tanke, men om det lyckas denna gång (vilket det måste!) så kommer jag sen att beräknas ha varit gravid redan nu!!? Ja redan från min födelsedag faktiskt! Wierd.

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0