Pannkakschocken!

Fick till slut min sena middag igår kväll. Kvinnan kom hem och vi stekte pannkakor.
Hon skröt redigt också om hur duktig hon är på att göra pannkakor och om hur hon skulle söka till det där tv-programmet med dem som sin paradrätt! Mästerkocken! Hon förklarade hur man visste att de var färdiga att vändas etc etc... Och då hände det! Det blev liksom pannkaka av det hela, hahah... Den gick sönder! Ojoj... Hon försökte dölja det men min kamera fångar alla skandaler! Jag borde skicka bilder till skvallerpressen nu, Aftonbladet skulle säkert nappa på den stora pannkakschocken med mästerkocken!
Sen gick hon och duschade medans jag stekte klart resten.
Mumma var det med pannkisar framför tv:n sen!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0