Nähe skit i allergimedicinen då...

Imorse innan jag skulle ta mina allergitabletter inför promenaden så slog det mig plötsligt att läsa på paketet...
Och joovisst, man bör rådgöra med läkare innan man tar dem om man ammar eller är gravid. Så kul då. Nu vågar jag inte äta dem juh... :o(

Promenaden gick bra iaf, åtminstone utan allergiska utslag. (Nåja pyttelite rött vid halsen som igår, går att leva med!) Men tror att det är för att jag tog igår och det sitter kvar i kroppen fortfarande...
Hur som blir jag lika glad varje gång nu när jag kommer hem efter promenader utan utslag!
Tänk om man slapp bekymra sig om sånt här...

Knät gör fortfarande ont! Speciellt i trappor! :o/
Och idag på morgonpromenaden kände jag mig svag också, typ järn/blodbristaktigt svag.
Antar kroppen vill vila lite. Men jag tycker att en helg utan promenader fick räcka!

Ahhja blev iaf ingen promenad till jobbet idag. Sitter på bussen på väg dit nu...

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0