Morgonpromenix

Promenix till jobbet. Rätt fint väder. Och det var skönt att gå idag. Skönt sätt att börja dagen på. :o)
Sedan jobbat hela dagen...
Bär jag skulle hem igen var det bajsväder istället, blåste äckligt mycket och kallt. Jag åkte buss.

Imorgon ska jag försöka ta igen det slöandet. Har planerat in hela 3 (!!) promenader... men vädret kanske inte vill vara med mig då heller. Det ryktas om mer regn och snö och allmänt vidrigt väder... Fan va less man blir... :o( Men håller tummarna iaf för att det ska gå vägen...
Planen är dryga 9 + 5 + 9 km, dvs drygt 23 km sammanlagt imorgon OM jag pallar vädret, jag hoppas...
Dock är mina allergitabletter slut och köldallergin är inte så kul... :oS
Vi får se imorgon...

/M-J



/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0