Morgonmil...

Strax efter sju imorse gick vi hemifrån. Promenerade först med Micaela till hennes jobb och så hick jag vidare till mitt eget.
Morgonen börjades alltså med en mils promenerande - vilket såklart resulterade i... vad kan det vara!? Joo KÖLDALLERGI så klart!
Så jädrans kul på jobbet! Not.
Som tur är det inte så illa idag som det kan bli. Men en plopp under vardera öga och brännande känsla i ansiktet, på öronen, benen osv. Knallröd och privkig var jag dessutom! Som tur är har det hunnit börja lägga sig lite grann nu, för om tio minuter ska jag öppna butiken...
Något ytterligare roligt är att jag inte kan gå normalt för knät gör ont och nu har jag fått värsta fetingblåsan UNDER andra foten! Inte skönt att trampa på!!! :o( Var nåt fel i ena kängan så det var inte en skön promenad imorse...

Nää öppna butiken var det...

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0