Knegar och degar!

Inventering på jobbet hela dagen lång, klättrat tunt bland kartonger i ett överfullt lager. Med mitt onda knä, trött, svag och ibland smått yr. Inte på topp direkt.

Hem och laga mat, stuvade macs å falukorv. Mickis specialité! ;o) Mums!
Ska kolla klart hockeyn (snarare hålla sällskap) och sedan får det bli sängen! Får se om man får med sig frun också, annars får jag sova själv. Sovas ska det iaf! Välbehövt!

För imorgon blir det åter upp i ottan. Långprommis på morgonen kommer det bli. Och sedan till jobbet och inventera hela jäkla dagen, från morgon till kväll. Pust!
Och kan slå vad om att jag kommer få köldallergi på vägen till jobbet... Men man måste juh kunna motionera!!!? :oS

Nää vet ni vad, roligare än så här blir det inte.
Tänker inte yppa nåt om det jag inte ska prata om... Vi håller oss! I 6 långa dagar till...
Och det är helt enkelt så att mitt/vårt liv inte är så värst spännande just nu. Vi knegar och vi degar. ;o)

Och snart sängen alltså...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0