Helt slut

Oerhört spännande dag åter igen.
Jobbat, mött en tjej på stan och sålt en tröja. Mötte sedan upp frugan, åt middag på Atillas... Idag provade jag en kycklingpasta med curry. Det var väldigt yammi det med.
Hemma sen har vi kollat på BB på TV och spelat Rumble.
That's it, i stora drag. Spännande!
Har inte hunnit eller ORKAT med något mer! Är åter igen helt slut! det är som om musten går ur mig typ 1-2 tummar innan stängningsdags på jobbet. Skulle kunna stå upp och sova, så illa är det. Fattar inte varför!?
Hade jag inte vetat bättre så skulle jag tro att jag är gravid, som är helt utmattad och trött hela tiden. Men nu är det juh TYVÄRR inte så...

Nu står katten nedanför sängkanten och bara glor på mig. Tror att hon tycker det är läggdags nu, mystime.
Så gonatt då.

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååå, jag vill också äta på Atillas :)

2012-04-06 @ 01:28:03
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: Oh Mira

Vi får äta där nån gång!!! Det är juh så gott!

2012-04-06 @ 09:58:53
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0