Dolt blogg!

Det var ett bra tag sedan jag bloggade sist.
Har inte gjort det sedan Fabruari, en vecka innan vi åkte iväg till New York och Mexico.
Sedan var det fullt upp med planering, packning, resfeber m.m. och så åkte vi juh då. Det var en underbar resa och det finns en massa att berätta såklart, samt massor av bilder såklart - men det kan jag posta nån annan gång. Ha rjuh gått så långt sen dess redan så varför inte vänta lite till. ;o)
Hur som, när vi kom hem blev det inte av att jag satte mig och bloggade igen. Behövde nog en paus!
Dessutom var det juh fullt upp med annat i huvudet. BRÖLLOP. Och det innebär MYCKET tankeverksamhet och jobb kan jag lova!!!! Och ja, 4:e Juni gifte vi oss! Självklart finns massor att berätta och mängder av bilder att visa från det med - men även det får vänta lite till.
För nu ska jag börja från NU till att börja med! :o)
Och för det krävs att jag tillfälligt gör bloggen lösenordsskyddad! Så det kommer inte va särskilt många som kommer att kunna läsa det här på ett tag, inte förrän jag öppnar upp allt igen... heheh...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0