Svar på blodprovet har inte kommit...

Det hade jag redan räknat ut, att när de väl skulle ringa upp mig från sjukhuset, så skulle jag inte kunna svara i telefon... Ja, så blev det såklart.
Hon kordinatorn ringde min mobil såklart när jag var på lunchjympan idag! Så typiskt. Men som tur är hade hon iaf lämnat ett meddelande på telefonsvararen.
Och tydligen är det så att de fortfarande inte hade fått svar på mitt blodprov. Men hon tyckte att det borde komma här när som helst. Ja det tycker fan jag också! Och så sa hon först att jag skulle höra av mig igen om några dagar då.. och sen i slutet sa hon att jag kunde ringa imorgon igen.
Jag väntar nog till i övermorgon med att ringa, tror jag, om jag kan hålla mig. Jag vill inte vara jobbigt och jaga dem, ringa vareviga dag. Tänker att om hon nu får svar på blodprovet imorgon så kanske hon ringer upp mig då, förhoppningsvis...
Men shit vad jag är stressad nu, vill verkligen hinna börja nästa cykel redan!!!





Nää nu ska jag ta en dusch... svettig efter träningen...

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0