LÄSKIGT!

Håller på och färgar håret!
Det är LÄSKIGT!!!
Har juh haft svart och vitt i rätt många år nu... Förändring är läskigt, speciellt när egentligen trivs bra med det man redan har!
Men det här är ett måste! Mitt hår pallar inte av mer blonderingsmedel! Det bränns av! Dessutom är det skitbökigt att hålla på och färga det när man har så speciell färgning.
Var hos en frisör förut och frågade vad de skulle ta för att färgs mitt hår... Men de ville inte ställa upp alls, för de kunde inte svara på varken hur många gånger det skulle ta, hur lång tid, vad det skulle kosta och om det skulle bli bra över huvud taget!!! :o(
Vad ska man göra då... Bara att försöka själv... :oS
Har valt en lite ljusare färg att börja med. Tanken är att gradvis trappa upp färgen till mörkare. Vet att det kommer bli jätteflammigt! För mitt hår är så förstört att det inte kommer att suga åt sig färgen ordentligt. :o( även om jag vet om detta vet jag också att jag kommer deppa ihop när jag ser det hemska resultatet sen.... :o(

20 min kvar till jag ska skölja ur färgningsmedlet...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0