Inte kul att åka buss!

I helgen som var skulle jag ha åkt moppe sista gången till jobbet innan vi nu ska ställa av den inför vintern. (Ja vi köpte alltså en moppe i våras innan brölloppet!)
Så igår skulle jag då ha åkt buss igen till jobbet för första gången sedan i våras eller tidigt i somras, kommer inte riktigt ihåg när det var sist - men det har varit så jäkla skönt att åka moppe istället!!! Går MYCKET snabbare, större frihet och roligare. Jaja iaf igår då så gick jag ner till busshållsplatsen och väntade... Och väntade och väntade! Ingen buss! Hurrrrraaa för SL!!! Hata!!!
Slutade med att jag gick tillbaka hem och tog moppen ändå... :oS
Idag nytt försök, även fast jag verkligen inte vill... Blä!




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0