Vilken soppa!! ;oD

Måndag 3 Januari:

Dagens middag: Soppa!
Det är första gången jag lagar soppa.
Ingen aning om det blir bra eller inte... men jag freestylar lite och hoppas på det bästa.


Tips! Har du kvar prinskorvar från julen, skiva och släng i soppan! ;o)



OMG!! Jag ÄR värsta mästerkocken, för det smakar precis som soppa ska!
Fullträff på första försöket att laga soppa, supergott!! ;oD




Bröd vill man ha till soppa! Med en skiva ost.
Mickis äter Skogaholmslimpa
men jag tycker att man ska ha finsk efterugnslimpa till soppa!



Och Micaela är så söt så jag blir kär om och om igen!
Det där leendet och skrattet...



Efter middagen är det hockeytime...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0