Världens godaste sallad!?

Tisdag 18 Januari:

Jag är ledig. Och jag är trött, så efter att ha skickat iväg Micaela till jobbet så går jag och lägger mig en stund igen. Bebis snoozar med mig.



Efter tuppluren håller jag på och letar info & telnummer till fertilitetskliniken...
Så jäkla besviken på allt just nu, svensk jävla sjukvård. Fyfan alltså! :o(
:o(
Känner mig nere idag. Besviken. Sur. Frustrerad!
:o(




På eftermiddagen efter dagens slappande får jag sen ta mig ut.
Trots att jag är ledig får jag ta och åka en sväng förbi jobbet.
Måste köpa skor till Micaela! Det är akut.
Vi kom på igår att hon saknar innejumpaskor, vilket hon kommer att behöva ikväll.
Så skor med ljus sula skall inhandlas!
Buss och sen halkbana till jobbet...



Chitchattar lite på jobbet, de hade inte mycket att göra...
Sen tar jag bussen mot stan igen, där jag ska byta till buss mot Micaelas jobb.
Får stå och köa för att komma in i bussen, för att SL's fantastiskt serviceminded chaufförer står och chitchattar (privat) med varandra så att folk inte kan gå på!!! :oS



Ahhja, det är som det är med SL.
Kommer ut till älsklingens jobb sen iaf och möter upp henne....
...för en promenad hem tillsammans.
Aaa detta eviga promenixande! Men motion måste man ha!
Mexico, Mexico, Mexico...



Hem och laga mat.
Ikväll blir det pastasallad med bacon och fetaost.
Vitlöksbröd till det.



Vi älskar vitlök!
Och salladen då!! Snacka om SMARRIG!
Tom micaela älskade den! Japp, hon gillade att äta SALLAD! ;oP
Men hey, jag är juh mästerkock! ;o)



Nu smälta maten i en timme, sen iväg igen...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0