Det är nåt seriöst fel på våra grannar!!!!

Måndag 24 Januari: 

Måndag... men jag är ledig!
Det är soligt idag, så jag beger mig ut... behöver få lite sol, är juh så blek... ;o)




Går och lämnar in min storvinst på 100 kronor
och hämtar två nya lotter på en gång...



Och så ska jag få mig lite färg då! ;oP
Snopet att det är fullt i alla rum när jag kommer!!
Får vänta och klockan blir efter 13, irriterande!



Efter solningen hem, svida om och ut igen...

Fortfarande utslag på kinden... :o/
Men det är snaaaart borta.... :oS



Promenixdags... IGEN!




Dagens 50+50 min fram och tillbaka till Micaelas jobb avklarade.

Nu matlagningsdags!



Kyckling med ris och currysås a la Mira.



Vi följer veckomatsedeln duktigt. Andra veckan med det.



Efter middagen är det tid att gå ner till tvättstugan...
....där det åter igen saknas dörr!!!!!
Eller aa det finns en dörr men den är lossbryten och uppställd mot väggen!
Som sagt, IGEN!
Vad fan är det för fel på våra jävla grannar!!!?!?!! :o/




Någon jävel har väl missat att hämta sin tvätt och dörren har låsts...
Men har man gjort det en gång borde man väl läa sig av sitt misstag!!!
Men nej, jäveln har lärt sig att det gör inget om man inte håller tiden, för det är juh bara att bända loss dörren istället!! IDIOTER!!!

Nu är det juh det roliga för oss att det går inte att låsa för det finns juh inte nån dörrjävel!! Och då måste man vakta sin tvätt för annars blir det juh stulet!!!!!!!!!!
Vi vet av erfarenhet!!!! :o(
Micaela har fått kläder stulna förut.
Sen har vi blivit bestulna på vår tvättkorg också!
Och en påse full med tvättmedel, sköljmedel, Vanish och gud vet vad det var i den...

Så vi får tvätta och sen ta upp allt man är rädd om och hänga på tork uppe i lägenheten!!
Har itne tid att sitta nere i tvättstugan och vakta heller! :o/

Vi måste iväg till Friskis och svettis!
För nu är det dags för ett danspass. ;oD

Danspasset visar dock suga.
Känns bara ostrukturerat och hattigt..
Som att hon bara står och freestylar för sig själv. Ingen hänger med.
Jag blir mest bara sne... :o/
Men ger inte upp. Ska testa fler danspass på andra dagar med andra ledare. :o)


>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0