Klar med ombygget och väldigt nöjd!

Fredag 17 December:

Idag är det en extra tidig morgon!
Först och främst så jobbar jag även idag från öppning till stängning... men så har vi även julfika på jobbet idag INNAN öppningsdags...

Och även idag är det jävla skitväder alltså och jag är rädd att inte hinna i tid... men det gör jag. Kommer i god tid dessutom och är där innan jag hade behövt. Så jag fixar i köket med fikat då, värmer glögg och så... :o)

Eftersom jag planerat för REAn helt på egen hand de här dagarna och vi byggt om i butiken så får min chef se det nu hur det blivit... Och hon är supernöjd! :oD Skönt, slipper vi göra om, hahhah... hade juh varit jobbigt. Men som sagt är hon helnöjd och tycker att det känns som ett lugn i butiken. :o)

Efter julfika med alla arbetskamraterna och julklappsdelning så åker de andra hem då. Och de av oss som faktiskt ska jobba idag stannar kvar, inte många det, hehh... Vi ska iaf göra klart resten av ombygget, det lilla som är kvar. :o)

Och så här ser det ut efter alla omflyttningar:


Sportavdelning med en uggshörna. Sportrea på borden.



Sportnyheter på borden, på högersida på sportavdelningen... och juniorvinter.



Lila display.



Tygskor i mängder. "Snart" blir det dags att sälja dem igen. ;o)



REAstövlar och kängor...



Ännu mer REAstövlar och kängor...




En jäkla massa REA är det!!



Mixat och matchat.
Här skiftar det från ordinariepriset till REA...



Närmast entrén displayn ordinarie priser. Varmfodrat.



Avdelning bredvid entré ordinarie priser, nyheter.



Nyheter!



Det första man möter i butiken, framför entrén...
REA!
Finskor för jul och nyår, julröda inuti,
samt pälskantade skor som ger ännu mer vinterkänsla... ;o)



På barnavdelningen har jag samlat REAn i mitten.



På herr fick REAn bli på vagnar, bredvid bord med aktuella varmfodrade skor.



På kvällen hinner vi även börja byta ut skyltmaterial mot REA.



Hann helt klart på barn.
Där ser man REAn i mitten. Vagnar i mitten och mittenhyllorna. :o)



Och hela mittensektionen i butiken är juh damREA...
där hann jag börja hänga upp några vepor också. :o)



Nu får mina arbetskamrater fortsätta med resten av REAmaterialsupphängningen i helgen...
...för nu har jag gjort mitt och ska vara ledig i 4 dagar.
Jag har burit klart på tunga hyllor och stora kartonger fulla med skor...
Tack för mig, för den här gången! ;o)



P.S. Julklapparna jag fick på morgonen på julfikat öppnar jag såklart först på julafton!
"Bytesklappen" (alla köpte en och så lottade vi) kikade jag i dock, var skönhetsartiklar, men stängde den lika snabbt. Ska titta närmare på julafton! ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0