Vi rör på fläsket och får en gymintroduktion...

Torsdag 20 Januari:

Det var skönt att ha dukat för frukost redan igår kväll och ha fixat kaffemaskinen med. Nu var det bara att kliva upp och trycka på knappen och så ta fram saker från kylskåpet. :o)



Alltid mysigast att äta frukost tillsammans.



Micaela åker iväg och jobbar. Men jag har en ledig dag idag.
Bebis saknar mami lika mycket som jag gör. Hon ligger och sover på hennes kläder.



Jag slappar också mest bara hela dagen...
...tills det blir dags att dra på sig nåt och dra ut.

Får för mig att prova en till av Micaelas skjortor...
...men tyckte inte om den lika mycket på mig som den andra jag använt förut.



Men det får bli en grön skjorta idag iaf. För jag orkar inte hitta nåt annat.



Dags att dra ut och promenixa då...




Fiii vad jag är trött på snön nu, tycker det kan försvinna snart!!
Den som tycker att det är fint och mysigt med vinter och snö måste juh
antingen bo ute på landet eller vara galen helt enkelt!?
För vinter och snö i stan innebär juh äckliga bruna gator av avgaser och tusentals fotspår,
samt vidriga gula snötäcken!
Inte alls fint eller mysigt!!
 


Men det är väl bara att hålla ut...
Tänka på annat medans jag promenerar till Micaelas jobb...
Tänka på MEXICO! ;oP



Micaela är inte klar när jag kommer, så jag får sitta och vänta lite.



Och så blir det en promenad hem igen.



En snabb och enkel favorit till middag; Tjock korv med kokt potatis och sallad.



Efter middagen sen är det dags att röra på fläsket.
Blir Friskis & Svettis!



Vi börjar med ett jympapass först då...



...och efter jympan är det dags för en gruppintroduktion till gymmet!
Gruppen består av mig, Micaela, Lelle och så två till. Skönt att gå med folk man känner. :o)



Har juh visserligen varit på gym förut - men inte här.
Så det är juh trevligt att få en rundtur där någon visar vad det finns för maskiner här och så... :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0