Ett år senare...

Lördag 4 December:

Idag är det ett år sedan jag och Micaela träffades första gången.
Och som tur är behöver jag inte jobba idag, utan vi kan va tillsammans hela dagen. :o)

Vi handlar lite, det som saknades till middagen ikväll.
Och så julpyntar vi mer hemma med det nya vi köpte förut i Moraberg. :o)



Sen på kvällen kommer svärmor över...



Det blir öl och Breezers.
Micaela tvingar oss att använda glasunderlägg så vi inte ska söla ner direkt nu när vi julpyntat så fint...



Och så hockey dårå...




Efter matchen lagar Micaela mat till oss. :o)



Hennes morbror kommer över också. :o)




Blir fläskfilé med Micaelas specialité potatisgratäng med massor av vitlök!
Jag fixar en fetaostsallad till det. :o)



Efter middagen och en del bröllopssnack förflyttar vi oss till vardagsrummet igen
och Micke slumrar till i soffan, heheh...



Även vår balkong är julpimpad. ;oP




Det blir lite skönsång av Micaela.
Och lite lakritsshots m.m. ;o)



Men sedan fortsätter vi vidare...
Ola kommer och skjutsar över oss till McLovis.



Det är ett Thin Lizzy-event där ikväll.



Fullproppat med folk!




Vi är galda och vissa av oss något överförfriskade... hahah...
...Vi rör oss vidare.

Det blir Crocs.
Samma ställe som vi träffades på första gången, för ett år sedan, älsklingen och jag.



Tänk att det har gått ett år sedan jag träffade kvinnan i mitt liv.
Bara ett år. Det känns som vi känt varandra i en evighet, för alltid.
Men vi hör juh ihop. Nu och för alltid.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0