NYÅRSAFTON!!

Fredag 31 December:

Då var det nyårsafton! :o)

Vi börjar dagen med att möta Micaelas mamma och ta en sväng ner på stan. Vi är så pass orutinerade nämligen att vi inte har varit och handlat någon alkohol än, så blir Bolaget alltså. Och även mataffären!
Sen äter vi även lunch på Donken, varför inte såhär på nyårsafton, heheh... ;o)

Väl hemma igen får vi i all hast byta om lite snabbt och packa ihop alla grejer som ska med!
Så kommer snälla Marko och Sanna och hämtar oss. :o)

Vi åker förbi Tumba sen och handlar lite groggvirke och godis...
Och så hem till Marko och Sanna då för att fira in nya året!

Och jag får juh träffa lilla sötnosen igen! ;oD
Som sover med öppen mun.



Till min nyårsstass har jag på mig min partyhatt, som Micaela avskyr.
Men jag gillar den, så den får vara på, sådeså!! ;o)



Mickis får ställa sig i köket. Potatisgratäng ska det göras!



Och hennes favorit från juldagen är kvar... och börjar förfölja henne igen!



Vart hon än går följer jultomten efter och när hon vänder sig om så finns han där, hahah!!! ;oP



Sanna och Mickis sliter i köket.




Jag myser med Loui, tycker det är dags för henne att vakna nu juh...
och äta! Så vi kan äta ifred sen. :o)
Sötisen har på sig en grå klänning som vi köpt till henne, cute!



Och till slut blir hon lite grinig och vill ha mat då, yey! Heheh...




Och när Loui ätit klart är det vår tur sen! :o)



Micaela och Sanna slet med potatisgratängen,
jag gjorde salladen och så fixade Sanna och Marko kött.
MUMS!! ;oD





Tomten står och väntar medans Mickis röker ute på balkongen... hahah...



Jag har ett par av mina nya örhängen på mig, ett par handklovar. ;oP




Efterrätten; Kladdkaka med nötter i och Daimglass till. MUMS!



Jag hade sagt till Mickis redan nån dag sen att det minsann INTE blir nån jävla hockey
på nyårsafton... men sen fick hon sig en glad överraskning
när Marko sa att han skulle se hockeyn! Och vi är juh hos dem så... ;o)



Lycklig Mickis!
(Som försöker dölja sin svullna kind!)






Vid tolvslaget är det balkongen som gäller.
Jag vill INTE gå ut, för jag är rädd för raketerna!
Men här var det perfekt!
Bra sikt högt uppe. Man ser allt, en jävla massa raketer
men vi är tillräckligt långt från avfyrningsplatserna så jag slipper oroa mig!
Det som avfyras nära oss är på sidan av huset och kan inte heller komma upp till oss, skönt! :oD



Ett måste vid tolvslaget. Love you baby!



Ett underbart år tillsammans med min kära Micaela!





Mer hockey!
Oavgjort efter tredje...



Det går till straffar!



Och gissa vilka som vann...
Vissa glada, vissa inte.
Micaela höll på Sverige och Marko på Canada.




Nu är det dags för mig och Sanna att få vår vilja igenom!
Så det är dags för dans!!! ;oD



Vi dansar till ett Kinect-spel... Heheh...



Sen är det sent och dags för mig och Micaela att dra oss hemåt.



Det var en mycket trevlig kväll. Även om ingen av oss drack särskilt mycket av de tilltänkta drinkarna. Hahah... kärringbunt. Jaja, visar bara att vi kan ha roligt utan att supa oss dygnraka! :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Delta gärna i Dagens blogg hos mig :)

2011-01-11 @ 13:01:48
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0