No more unibrow! ;o)

Tisdag 11 Januari:

Börjar dagen med att sega hemma. Det gör även Bebis - fast hon gör juh det iofs mest hela dagarna alltid!



En annan hoppar juh upp på cykeln sen och drar en runda på dryga 45 minuter,
ett Dexteravsnitt - Säsongsfinalen på säsong 4! :-O



Bebis brukar iofs också sitta på motionscykeln... fast hon når juh inte ner till pedalerna, så det blir liksom inte så mycket work out av det hela... :oS

Efter min cykling är det dags för en dusch, samt HÖG TID för mig att plocka ögonbrynen,
man kan juh inte gå runt och se ut som unibrow hur länge som helst...



Sen är det dags att lalla iväg till jobbet för ett hårt 4-timmars pass...



På jobbet står det pepparkakor framme på bordet.
Jag blir helt enkelt tvungen att äta två elelr tre till min yoghurt, så är det bara.



Ja okej arbetspasset kanske inte var så hårt... men nog hann jag med ett par riktiga nötter!
Roligast var dom som kom in 3 minuter innan stängning och vägrade gå ut sen...
TJUGO ÖVER gick jag från jobbet, trots att vi hade haft en lugn dag, allt tack vare idioterna. JA de var riktiga idioter! Som ville reklamera skor som det inte var något fel på... och efter stängning också. ORKA!!

Får springa in till Coop och stresshandla.
Sen får jag skjuts hem av Ola och svärmor. :o)



Skönt att slippa laga mat när man kommer hem sent från jobbet.
Ikväll blir det matlåda! Fläskfilépasta!
Kirrar bara snabbt ihop vitlökssmör och kör baguetter i ugnen. Mums!



Städning på det då.
Alltid trevligt med ett rent och fräscht hem! :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0