Lite spoiled...

Tisdag 7 December:

Jag är ledig. Skönt att få vila och bara slappa...

Passar på att göra lite bröllopsplanering. :o)

Dagens lunch är supersmarrig!
Mickis smarry potatisgratäng med min fetaostsallad och bacon till. Oh yess!!



Och till middag sen får jag också värsta goda middagen
när Micaela lagar potatis med bacon, lök och ägg. :oP
Känner mig lite spoiled - men bara för stunden. ;o)


Sen på kvällskvisten är jag mest bara bitter över all jävla bröllopsplanering. Allt som måste planeras. Allt som måste beslutas om. Och att jag gör nästan allt själv. För tillfället vill jag bara skita i all planering och bara köra, får bli som det blir typ...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0