Kan det bara bli vår nu tack...

Fredag 14 Januari:

Och så snöar det igen... ja det är säkert mer snö vi behöver! NOT! :o/



Som tur är lugnar det ner sig med snöandet under dagen!
Uppehåll när jag beger mit ut ur lägenheten.



Kilar förbi denna bröllopsförbi, åhh perfekt REA!!
Hahah, NEJ jag gick inte in, hell no!



Jag skulle till grannlokalen jag. Solariet!
Lite mer värme tack!!! :oD
MEN håller såklart nästan på att svimma nästan direkt...
...vaffaaaan alltså, måste juh kunna sola lite!! :o/



Nåja bara att halka hemåt igen...



Motionscykeln får det bli istället, till en ny säsong av Dexter!
Säsong 5 som gäller nu... :o)



Fortfarande uppehåll, härligt härligt... En dusch och så iväg!



Kallt är det. Längtar efter våren!!
LÄNGTAR efter resan!!!!!!




Det är dags att åka till jobbet igen... köra en tretimmars.



När jag kommer hem igen sen från jobbet så inser jag att jag inte ätit nåt sen frukost, tidigt imorse. Och jag är verkligen starving nu!
Vi äter matlådor. Och jag smäller i mig världens jäkla portion, ja nästan allt iaf!
En kompott av olika matlådor fick det bli för min del!
Pasta från fläskfilépastan, stekt falukorv och gryta till det! Heheh... ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0