Härligt att vara ledig! ;o)

Måndag 3 Januari:

Jag är ledig jag men Mickis ska upp och jobba.
Bebis tycker att vi snoozar lite för länge så hon kommer och kliver på oss lite... tack.



Efter att jag fått iväg Micaela på jobb beslutar jag mig för att grow some weed.
Bebis fick juh gräs i julklapp, så skall väl försöka mig på att få det att växa nurå...



Sen är det fossingdags!
Klippa naglarna och måla dem. :o)



Och så lite serier på det! Härligt att vara ledig! ;oD



Ligger värsta efter på Dexter, så dags att börja titta igen!!



På eftermiddagen sen är det dags att röra på fläsket... Ut och gå!



Promenixar iväg och möta älsklingen på jobbet.



Två timmar senare hemma igen...



Vi svidar om till myskläder.
Äsklingen har på sig en av t-shirtarna hon fick i julklapp. Den är rosa! Cute! ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0