Dags att lägga manken till...

Måndag 10 Januari:

Går upp på morgonen och får iväg älsklingen till jobbet.
Sen lackar jag mina naglar. Och så är det sängdags igen! Jag är ledig idag, så får passa på att få lite extra sömn... :o)



Efter lite snoozande då så är det dags att masa sig upp ur sängen.
Dricker en vitamindrink... och sen beger jag mig ut i solen.



Visserligen är det sol ute men det är inte varmt. Och jag behöver värme!
Solariet en kortis då, ska juh inte pressa för att bli värsta brun,
ska juh faktiskt utomland om typ 6½ vecka!! ;o)



6 minuter får räcka idag, gott och väl! :o)



Olika strumpor!!? Oh well...



Tillbaks hem då...



...och dags att sätta sig på motionscykeln istället då!



Lagom roligt att cykla.. men måste man så måste man juh! :oS



Dexter till cyklingen förståss! ;oP
Snart klar med säsong 4... späääännnande!



Efter ynka 30 minuter på cykeln måste jag hoppa in i duschen!

Nu är det dags att promenixa istället, hahah... ;o)



Promenixar iväg till Micaelas jobb för att möta henne.



Det är jävla halkbana överallt!!! Jobbigt som fan att gå!!
Gångbanorna skiter väl kommunen i... åk bil. :o/
Men jag vill inte, jag behöver motionera era jävlar!!!
På de ställen där det faktiskt är plogat/skottat/what ever så är det ändå kvar en yta av iskross,
så det är bara en snorhal bana av is... :o/



Ottroligt nog klarar jag mig fram helskinnad!! :-O



Bara för oss att promenera hemåt också, pust...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0