Dags att kicka igång med gymmet!

Söndag 23 Januari:

Även fast jag är svintrött och sliten - helst av allt bara vill ligga i sängen hela dagen, så drar jag mig juh till jobbet...



Dagens lunch; Risifrutti och frukt.
Vart sugen på risifrutti idag igen, för jag åt en igår också och kom på att det är gott ja...



...fast egentligen längtar jag efter MAT nu.
Vill ha HAMBURGARE!!
Svinhungrig idag!!!
Inte ätit ordentligt sen i torsdags..
Too busy fighting i två dagar nu... :oS
Har mest bara blivit frukost och så nåt lätt till lunch på jobbet.
Men ikväll, då ska det banne mig ätas!!! Hahah...

Klockan tickar fram extra sakta idag... :oS
Men si så glad man blir när det är stängningsdags sen!! ;oP



Längtar efter att få komma hem - och äta! ;oP



Men det är helg. Och det innebär stressen med bussbyte.
Hinner man... :oS



Joo idag hinner jag!!
Men såhär i efterhand önskar jag juh att jag inte hade gjort det, faktiskt.
För fjortisar är nog nåt av det värsta jag vet!
Man blir fan galen på dem, deras stinkiga fjortisparfymer, äckliga tuggummipoppande, bimbosnack och deras dåliga jävla musik som dom ska lyssna på högt så alla måste plågas....



Pheeew, lyckades genomlida den bussresan utan att slå ihjäl dem.
Kändes som det var vääääldigt nära att man skulle velat göra det!

Home sweet home då!
Men endast för ombyte, inte mat... :oS

FÖRST GYMMET!



Dags att kicka igång med gymmet nu juh...

Jag impulsköper en stor träningsväska också. Me likey! :o)



Schleten efter träningen! Men äntligen hemma!



NU SKA JAG BANNE MIG STEKA HAMBURGARE!!! ;oP
Och det slinker ner så snabbt så några bilder hinns det INTE med, hahah... ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi är fan duktiga!

Kom du iväg idag på dan?

Kram

2011-01-26 @ 14:56:01
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0