Dagen innan julafton!

Torsdag 23 December:

Dagen innan julafton. Och jag jobbar! Från öppning till stängning... :oS



Och det är fullt upp på jobbet med en massa varor...



En hel del nyheter...



Jag får göra om på sport/tygavdelningen igen, så allt nytt får rum...



Såhär ser det ut när all REAmaterial har hängts upp...



De nya tygskorna har fått plats...
men det blir ändå kvar att göra till måndag när jag jobbar igen...



Skyndar hem efter jobbet, MYCKET ATT GÖRA.
Och så är det uppesittarkväll med Bingolotto. Älsklingen har köpt lotter.

Vi fixar skinkan men blir osams... :o/
Så någon mysig uppesittarkväll blir det knappast INTE!
Efter bråk så somnar Micaela i soffan.
Jag fortsätter med mina bestyr...

Jag gör makaronilåda...



...och så bakar jag kärleksmums som vi ska ha som efterrätt på juldagen.

Sen har jag en jäkla massa julklappar att slå in!!!

Efter tre nån gång tror jag att jag var klar och gick och la mig... :oS



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0