Äckliga kleptomangrannar!!!

Måndag 31 Januari:

Ledig idag. Slappar hela dagen. Känner mig sliten, så det behövs...  

Sen strax innan ett kommer jag på att jag måste hinne till solariet innan ett,
så man får sola för halva priset! Varför betala mer än nödvändigt liksom...
Skyndar iväg...



Och så är det nåt fel på automaten och den vill inte växla min 20-lapp, vaffan...



Springer över till Livs för att växla. KÖ!! Vaffan!?!? :oS
Och hon innan STORHANDLAR på Livs!!
Eehhh varför??! Det är juh dyrt där!! Och hon handlar för över 500 spänn, pucko!



Till slut får jag iaf växla och hinner till solariet i tid, nätt och jämnt. *pust*



När jag kört mina 6 minuter
(jag får sola kortare tider i stå upp-solarie eftersom jag svimmar annars pga lågt blodtryck :o/ )
är det bara att gå hem och göra sig iordning för promenad...

Tvätta ansiktet och så... orkade inte imorse...
Jag har hittat en ny favorit! Jag älskar mina nya ansiktsrengöringsprodukter från Lumene!
Att jag inte förstått det innan, är juh så självklart...
...klart jag ska ha finska produkter när jag har finsk hy, dohh... ;o)



Ja dags att dra iväg då och möta Micaela..
Drar på mig mina jeans igen... och jajoo även jag tycker att det ser konstigt ut
med mig i jeans - men så får det va nu....



Möter Micaela på hennes jobb och så promenerar vi ner på stan tillsammans.





Blir lite suddigt när min lilla hurtbulle inte vill sakta ner i promenixen
och jag vill hålla på och fota den fina naturen och djuren - och svanar! :o)





Dagens mission nere på stan är att hitta badkläder till Micaela!
För snart skall vi åka till varmare breddgrader, wohooo... ;oD



Uppdraget med att hitta badkläder till älskligen gick smärtfritt och snabbt! 
Hittade en bra bikini till henne och så har hon juh från i somras också. bra bra. :o)

Hemåt då och värma på lite mat...



Blir min supersmarriga tacopaj till middag ikväll. MUMS!



Sen efter maten måste vi kila ner till tvättstugan och slänga i tvätten innan träningen....
...och får en sån här rolig överraskning IGEN!!
INGEN DÖRR, den är bortsliten, igen... ORRRRKA!!
Vi har inte tid att stå och vakta tvätten...
...måste gå och träna... vaffan.... :o(



Lyfter och ställer iaf dörren framför hålet så att det inte är fritt fram bara....

Vi springer iväg till Friskis & Svettis och kör ett jympapass där...
...och så snabbt tillbaka till tvättstugan då för att hämta tvätten.
Och vad tror ni har hänt då när vi kommer tillbaka!?!?!?
Jooooo så klart har nån lyft bort dörren och gått in där
och snott vårat tvättmedel, skoljmedel och vår tvättkorg!!!!!
JAG HATAR VÅRA ÄCKLIGT HORIGA JÄVLA KLEPTOMANGRANNAR,
ursäkta språket men alltså man blir juh galen!!!

Ja det är juh bara att bära upp tvätten till lägenheten för tork,
här nere vågar man juh inte lämna det...

Imorgon skall jag ringa till hyresvärden och skälla,
så här ska man fan inte behöva ha det!
Dom får juh se till att göra något åt situationen!!
:o(


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0