HÄRLIGA SÖNDAG!

Söndag 30 Januari:

Dagen efter en utekväll... vad sägs om att rejda kylskåpet... ;oP

Kylskåpet som för övrigt är alldeles för litet och överfyllt!
Jag måste fan ha ett större kylskåp sen när vi flyttar!!!



Blir till att baka pizzor igen, har juh kvar ingredienser.
Så egenbakad bakispizza till lunch, jajjamen! ;oP
Bolognese med extra lök, mums!!!



Sen blir det en promenad över till farmor Eila.

Jag drar på mig jeans och Mickis tycker det ser konstigt ut,
för jag har juh alltid kjol eller klänning på mig annars - möjligtvis tunika och leggings/tights! ;o)
Men någon bild på jeansen blev det inte!



♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥



Min finaste... Så söt, så vacker. ♥



♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥

Det är handbollsdags när vi kommer hem till Eila.
Leif (Micaelas pappa) sitter redan bänkad.



Micaela behöver bakiscola. Eila har köpt rätt Cola (Zero) efter instruktioner, heheh... ;o)



Jag älskar de här glasen. De är så fina.
Med jordgubbar och mina favoriter körsbär!



Till middag blir vi bjudna på spaghetti med köttfärssås.
Gott!!
Även fast Eila gnäller och tjatar som vanligt om att maten säkert inte är nån god... hahah...

Fina tallrikar också. Me likey.



Eila går ut för ett bloss efter maten.
Men den här gången följer Mickis minnsan inte med, för hon har slutat. :o)



Vi sitte ristället och glor på handbollen...




Ja och pillar på mobilerna dårå. För så trevliga är vi på besök. Hehh... :oS



Det blir fikabröd också!
Och vi som inte ska äta sånt... men man kan juh inte va otrevlig heller...



Vi bestämmer oss för att dela på en bakelse! ;o)



Gick det bra i handbollen...?



Promenad hemåt igen då.



En rask promenad!



Eftersom min kvinna förvandlats till en jäkla hurtbulle och inte hade tid att sakta ner
så är mina bilder på himlen som såg ut att stå i brand väldigt suddiga...




Det var hur som helst väldigt fint när vi gick över kyrkogården och himlen brann.




Hem och svida om... och så iväg till gymmet!

Ikväll har jag lurat på Micaela att vi ska köra fatburnerprogrammet på crosstrainern.
Heheh... ;o)
Och det gör vi! Plus lite styrketräning på det.



Efter träningen ikväll så har vi värsta energin!
Känner oss så pigga och glada!
Känns så jävla skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bebis vill också träna... men hon når inte ner till pedalerna stackarn... :o/



Som avslutning på kvällen blir det soffan och popcorn!


En väldigt härlig söndag. Gjort en massa trots att vi var lite bakis imorse. Men nu känns det härligt efter att ha varit igång hela dagen och avslutat med träning och en skön dusch. Nice. :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0