Full rulle idag!!!

Onsdag 16 Februari:

Sista dagen ledigt innan det är jobbdags igen då. Och idag tar jag mig lite sovmorgon, dvs lägger mig och sover 2 timmar extra efter att Micaela gått iväg till jobbet.

Men sen blir det att hoppa upp.
Bebis tycker att mamma ska ligga kvar i sängen med henne men icke!
Här ska det lunchtränas. Nu ryggjympa! :o)



Ville verkligen INTE iväg!!!
Men så skönt det känns efteråt!!!
Sån där dag som man bara får mer energi av tränandet, skönt. :o)
Hemåt igen då... skönt att vara lite piggare nu.



Även om jag inte ser särskilt pigg ut! Hahah...



En snabb dusch hemma piggar upp ännu mer.

Och så lunch på det. Värmer matlåda med ugnspannkaka.



Sen är det mer motion som gäller. Promenad till Micaelas jobb. I snö.

Är det meningen att folk ska behöva gå på bilvägarna!!? Med barnvagn!
För gångbanorna är inte nåt att snacka om...
Inte för att bilvägarna är så jädrans mycket lättare att gå på heller eftersom det ligger kvar
så pass mycket snö. Det är gropigt och moddigt som bara fan! :o/



Kallt är det till råga på allt! Riktigt kallt!
Har långbyxor, fodrade kängor, lång stickad polotröja, kappa, halsduk, vantar och mössa!!!



Ser ut som en riktig mupp! Men vad ska man göra... :oS
Motion måste man juh ha...



Kommer även idag fram till Mickis jobb helskinnad.

Det här är för övrigt vad hon jobbar med.
Ja, hon har några skruvar lösa. ;o)
Eller så är det dom hon jobbar med som har det! :oS
Hur som helst är hon materialplanerare.



Från Micaelas jobb blir det idag en promenad till Vaccinationsmottagningen.
Nu dags för andra sprutan innan resan!
Idag gör det lite mer ont än sist. Men helt ok ändå.



Hem då och ner till tvättstugan!



Vår oerhört rena och fräscha tvättstuga! :o/



Det är juh som jag sagt tidigare något fel på våra grannar!!! :o/
Men hey, man ska vara glad över att det idag åtminstone finns en dörr till tvättstugan!!! :-O



Slänga i kläder i tvättmaskinen var det...
...och sen springa upp igen och byta om för kvällens träning!

Idag ska jag träna i mitt nya träningslinne. Känns väldigt ovant och naket. :oS





Hinner med att städa köket också lite snabbt innan vi måste springa iväg till Friskis & svettis.



Jag överlever såklart träningspasset även om det till en början kändes väldigt naket med linnet
men man vande sig snabbt och det var faktiskt ett bra träningsplagg! :o)



Bara sista svängen till tvättstugan kvar...



Äntligen dags för duschen och så mat! Äntligen! :o)

Mycket motion har det iaf blivit för min del idag! :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0