Krav på sångröst kanske..?

Lördag 12 Februari:

Egentligen min lediga helg... men eftersom jag blivit tvungen att byta ett pass så får jag lov att jobba idag iaf!
Jag hade nämligen bara ansökt om semester för vår resa från måndagen - men vi åker på lördagen redan! Tyckte inte jag behövde ansöka om ledigt för helgen innan också eftersom det skulle ändå varit min lediga helg - vi jobbar juh varannan helg. MEN när schemat kom så hade min chef av någon anledning satt in mig att jobba på just lördagen iaf. :oS Visst hade jag juh bara kunnat säga till och hade säkert fått ledigt då också men då had ejag juh förlorat timmar på det eftersom den dagen nu var inräknad i mina timmar - så bara att byta pass, vilket jag nu gjort alltså och får jobba idag!
Så var det en lång utläggning om det då, hahah...

Ut och pölsa i snö då...



Tacka fan för att det inte snöar längre iaf.
Fast det är svinkallt nu!!!




Idag så har vi kvar en massa nya varor från veckan att göra plats till.
Liselotte fixar på herr medans jag börjar på barnavdelningen.
Eftersom jag är närmast kassan och får springa dit hela tiden tar det lite tid
och hon får hjälpa mig också sen... Ändå hinenr vi inte klart där.
Men det gör inget, då har dom något att göra imorgon också! :o)



Jag har klättrat på en hög stege idag efter fler tomma kartonger för omflyttning av skor,
jag som är höjdrädd egentligen... :oS



Skönt iaf att bara jobba lördag, har man lite ledigt under helgen trots allt imorgon! :o)
Och nu är det hemgång...



Tack å lov så har juh iaf SL beslutat sig för att köra bussarna idag, hallelujah!



Men nog är den sen som vanligt, sen så man missar bytesbussen - såklart.
Och får gå hem sista biten, i kylan....



Jaja väl hemma, med sönderfrysna fingrar typ, så är det matlagningsdags.
Och städningsdags!
Vi hjälps åt med att städa lägenheten och laga tacopaj.



Maten ser vi till att är klar lagom till att avnjutas till andra deltävlingen av Melodifestivalen!



Vi kan förståss inte vänta på att maten hunnit sätta sig lite,
utan hugger in direkt, så det blir inte så vackert då eftersom det inte stelnat klart.
MEN även om det inte ser så fint ut så är det så jävlans smarrigt - oh yess!!! ;oP



Vad gäller Melodifestivalen däremot så kan man juh fan undra hur vissa bidrag
och "artister" kommit med.
Tycker första kriteriet för att få sjunga i Melodifestivalen borde vara att man faktiskt kan sjunga!
Men det kanske bara är vi som tycker så... :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0