Fatburner = good stuff!

Tisdag 8 Februari:

Idag börjar jag jobba lite senare och hinner gå till naprapaten innan det.



Skönt att få ryggen knakad och uppmjukad lite.

Sedan svänger jag förbi solariet också och får mig lite färg.



Eftersom det är hyffsat bra väder idag så passar jag på att motionera lite
genom att ta en promenad till jobbet.



Det är soligt. Skönt.
Fan vad jag längtar till våren....




Vägunderlaget är inte det trevligaste nu.
Det är omväxlande bar asfalt, snö, iskross, slask, vattenpölar.



Tur att mina skor håller sig torra.



Jobbar...

Och så blir det gymmet på kvällen med Micaela och Lelle.



Vi kör alla tre fatburnerprogrammet på crosstrainer.



Och så styrketräning på det.

Hem och laga mat. Micaelas tur att fixa idag.



Vi äter makaroner med falukorv.
Jag har fortfarande lite svårt att fatta att något så enkelt kan vara så gott
med det är! :oP



Och så var det nästan läggdags... :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0