Provar på spinning!

Tisdag 1 Februari:

Skulle egentligen varit ledig idag men rycker in och öppnar butiken idag eftersom min chef är sjuk...

Försöker vänja mig vid det här med jeans igen... :oS



Jaja bara att springa iväg till bussen.
Missar den hos mig, så får springa ner till den andra... och hinner bra. :o)

Den här filmen vill jag se!!!!!!!!! ;oD



Lättnad när jag kommer till jobbet, inga varor eller sur leveransgubbe väntandes idag...



I bra ljus i butiken kan man få en bild på hur skummt det ser ut med mig i byxor,
varsågod, hahah....
Idag har jag dessutom med mig min F&S-bag,
för ska iväg och träna direkt efter jobbet idag! :o)



I butiken har vi tagit fram massor av träningsskor. I nya fräscha vårfärger.
Den som inte var sugen på att träna innan kanske blir det..? ;o)



På lunchen kilar jag över till Coop och handlar lite.
Provar en ny yoghurt igen och hittar en ny klar favorit!!
Valios nya släta vaniljyoghurt med lingonsmak, hur gott som helst!!! ;oP
Och behöver jag ens nämna det längre, att jag älskar frukt! Heheh... Fruktsallad!!!



Idag får jag sluta tidigt... Skönt.
Och nu är det dags att åka iväg till Friskis & svettid på en gång och möta de andra tösabitarna.
Ska prova på spinning idag för första gången! Spännande! :oS



Eftersom det var spinning för första gången visste man juh inte riktigt hur det skulle vara,
så man vågade juh inte riktigt ta i allt man orkade.
Men nu vet man juh lite till nästa gång hur det är. :o)
Tyckte inte spinning var sådär jättekul - men tänker gå fler gånger iaf.
Bra med variation på träningen! :o)
Och vem vet, kanske det blir roligare med tiden...

Jaja, hem iaf... nu ska kvinnan min steka pannkakor! Yammiiiii.... ;oP



En massa pannkakor får hon steka!
För vi ska använda dem imorgon med till middagen, då vi ska prova att göra crepes!



Men ikväll blir det alltså pannkakor med sylt! MUMS! ;oP



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0