Herrkläder...

Då var jag tillbaka till det här med min bröllopsinspiration.
Jag ser överallt grejer och kläder som jag själv tycker skulle passa så bra in, så jag måste dela med mig! ;o)

Den här outfiten känns så klockren!
Speciellt kavajen och skjortan och allt liksom... navystyle. ;oD



Till och med shorts kan passa bra på sommarbrölloppet, iaf om de är snygga och fint matchade.
Man ska juh liksom va tillräckligt finklädd för att inte se ut som en idiot när man poserar bredvid någon i bröllopsklänning! ;oP
Det här skulle funka i min bok iaf... hahah...



Man behöver liksom inte ha kavaj på sig men man får juh såklart om man vill. ;o)



Allt är upp till vad man trivs i också. Ledigt med fint gärna. ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0