Going dancing!! ;oD

Lördag 29 Januari:

Eftersom de tär sista helgen jag är ledig från jobbet innan vi ska åka iväg så skall det passas på med utgång ikväll. Jag vill dansa! ;oD

På med partystassen då!
Oj så länge sen det känns som det som jag fick anledning att klä upp mig såhär!! :oS



Grävde fram en gammal partyklänning från längst in i garderoben.
Micaela undrade vart den kom ifrån och älskade den! Heheh... ;oP



Och så premiäranvänder jag mina långa lila fjäderörhängen jag köpt!
Me totally lööööööw them!!!





Jaja dagens ego det här...
...men vaffan, hur ofta gör jag mig iordning såhär numera... :oS




Kan vara så att någon kanske behöver ta med sin kvinna ut och dansa lite oftare... :oS
Så hon får känna sig lite fin...
Orka bry sig för lokalpuben bara liksom... :oS




 ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥





♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥

Efter några Breezers, cider, öl, what ever hemma
så blir det att åka iväg ner på stan.
Och vi hamnar på Stanleys!
Vill juh dansa, inte gå på nå fjortisställe somm 550 och Berget har 30 års-åldersgräns ikväll, så tyvärr kommer juh lammkött inte in där... :oS
Visserligen känns Stanleys också lite halvt dagis ikväll men men...
..några drinkar och lakritsshot kan avhjälpa lite iaf.


Tyvärr glömde jag, gud förbjude, mobilen hemma när vi hoppade in i taxin i all hast... så inga bilder! :-O

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0