Det värker!

Onsdag 2 Februari:

Idag jobbar jag då öppning till stängning i butiken...
Och idag värker det. Var juh på spinning igår för första gången.
Jag hade redan ont innan spinningen och kunde knappt gå, för jympapasset i måndags tog verkligen!!! Och så skulle man liksom köra jäkla spinning igår, puhh...
Idag känns det nästan som att jag vill fälla ner de där handikappräckena på toaletten... :oS



Jaja det är bara att ignorera smärtan i benen, hahah, och jobba på...
Överlever juh dagen iaf och får till slut åka hem igen.
Hem ljuva hem!



Till middag idag gör jag crepes med köttfärs!
Micaela stekte extramycket pannkakor igår till dagens middag.
Crepsen blir okej men inte mer än så... nästa gång får vi hitta på nåt mer,
vet dock inte riktigt vad...



Vi äter middag men Bebis vill bara leka - leka hela tiden!
Hon kommer släpandes med favoritleksaken i munnen... pust..


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0