Tredje gången gillt?

Onsdag 28 December 2011:

Spända som fasiken springer man upp på morgonen och gör graviditetstest igen!
Säg snälla att strecket är starkare nu!!! Den skall juh bli lika stark som kontrollstrecket!

Och ja joo den är mycket starkare idag - men inte lika starkt som kontrollstrecket. Fortfarande ganska svagt streck! Men det är lätt att se den!

Här ser man utvecklingen under dessa tre dagar. HCG-nivån måste ökat...!?!
Och det gör den väl bara om man är gravid liksom...



Men den ska juh om jag förstått rätt bli lika stark som kontrollstrecket! Så... :oS

Man blir galen av detta kan jag lova!!!

Mickis åker till jobbet. Jag börjar lite senare än henne. Ligger hemma och bara tänker på detta. Skulle försöka sova en extra timme innan jobbet... men kan inte, det här gnager!
Så får jag mess från Mickis om att gå och köpa graviditetstest från Apoteket på min rast sen. Och då kommer jag på att vi har ett kvar hemma från förra månaden!!! Springer och stoppar i den i kisskoppen som jag inte hunnit spola ut än...
Bara att vänta några minuter på resultatet........

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0