Svårt att fatta...

Onsdag 28 December 2011:

Efter att ha gått hem tidigae från jobbet idag åker jag till Apoteket på stan och köper kosttillskott för gravida. Med folsyra och järn bland annat. Jag har juh lågt blodtryck och lågt järnvärde redan som det är, så lika bra att knapra extra för det där lilla kornets skull! ♥

Micaela har också gått tidigare från jobbet idag, pallade inte heller vara kvar där alltför länge efter graviditetsbeskedet...
Jag möter henne på stan. Hon är glad och jag får blommor! :o)

Vi går hem och myser och pratar om graviditet resten av kvällen.
Det är svårt att fatta detta.... ♥

image description



För övrigt så berättade vi den glada nyheten för våra familjer och några av våra närmaste vänner också imorse. Vi vet att det finns en risk för missfall och allt det där men om så skulle ske är det väl lika bra att våra närmaste vet då varför vi kommer att vara så lessna i så fall... MEN nu ska det här juh gå finemang, sådeså!!!!

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0