ETT PLUS!!! ♥ ♥ ♥

Är fullt medveten om att det egentligen är för tidigt för att testa... men så fort jag utfört testet börjar det träda fram något i rutan. Man ska vänta typ 3 minuter men det kommer fram direkt, ett ganska tydligt PLUS!!!


image description

Ett plus kan man bara få om man är GRAVID!

image description

OMG! JAG ÄR GRAVID!!!!! ♥

:oD


Jag blir så glad att jag börjar böla.
Ringer upp Mickis som är på jobbet nu, säger: "Gå undan!"
Och så bölar jag fram nyheten om plusset och skickar MMS med bild på stickan!
Vi är superglada och exited och vet inte vart vi ska ta vägen!!!

Jag vet dock vart jag måste ta vägen, tyvärr. Åka till jobbet. Suck. INTE NU LIKSOM!

På jobbet ringer jag in en annan tjej så jag kan gå hem tidigare! Jag började ändå tidigare idag, då en annan tjej var sjuk. Samt började tidigare igår istället för en annan tjej som inte hade nycklar att öppna butiken med. Så det jämnar ut sig rätt bra ändå!

Dock måste jag jobba till halv fyra iaf. Tar ingen rast och äter inget, för att kunna gå hem tidigare. Big misstake. Mår illa på jobbet i slutet innan jag ska sluta och är lite yr pga det. :oS
Vill bara därifrån!
Vill skrika ut högt att JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0