Annandag jul!

Det är annandag jul. Och vår årsdag.

Börjar dagen med att kissa på sticka. Eller aa i kopp och stoppa i sticken där.
På dessa stickor får man inte plus som på de flesta man köper på apoteket. Istället skall det komma två streck bredvid varandra! Ett kontrollstreck, den som man ser starkt här. Och ett till där bredvid om man är gravid, dvs om man utsöndrar HCG... Strecket skall komma till vänster om kontrollstrecket.
Och det syns inget... ... ... eeeeeelller.... vinklar och håller på med stickan och tycker mig urskilja ett jättejättesvagt streck där!!!!? Inbillar jag mig!?! Humn... antagligen. Vågar inte ens säga nåt om det till Mickis. Bara inbillning...? :oS



Dags att gå och jobba istället!

Efter jobbet möter jag Mickis och vi går och äter lite Grekiskt. Är juh vår årsdag! Men vi orkar inget fancy, bara nåt gott och lugnt, sen hem! Trött.
När vi äter tar jag sen trots allt upp det här med stickan, det har gnagt mig hela dagen!!
Då vill Mickis såklart hem och se det och bedöma själv...

När vi kommer hem och tittar på stickan så ser hon precis det samma som jag... ett svagt svagt "inbillningsstreck"..!?! Hummn... could it be...?!??!

Vi provar definitivt imorgon igen!!

Även fast vi vet att det egentligen är alldeles för tidigt att testa på sticka än... dags först på lördag juh! Idag måndag... hahah...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0