Jävla gelehjärtan asså... :o/

Torsdag 17 Februari:

Dags att jobba igen då... pust...



Och vad möts jag av när jag kommer till jobbet!!?
Hur ska det funka med ingen godis-regeln när det här ligger framför en i personalrummet... :oS



Nej det funkar inge vidare... man nallar juh av det... fan också! :o/
Jajaj jag har dålig karaktär!!!

Hemåt igen...



..och iväg å träna!
Måste juh träna bort de där jävla gelehjärtana nu också!!!! :o/

Så en sväng förbi affären innan hemgång igen.
Mickis får lov att köpa ett annat snusmärke än vanligt.
Och såhär prydligt radat är det i den dosan!
Jag är iofs bara glad över att hon slutat röka! :o)



Hem å laga middag då!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0