Zombie behöver ett nytt hem, snälla hjälp!!

Vi behöver akut hjälp!
Zombie behöver ett nytt hem snarast!


Hans nya hem som vi testade omplacera honom på kan inte ha kvar honom, då hon kände att det blev för trångt i ettan med en katt. I övrigt verkade omplaceringen dock funka och hon kände precis som oss att han är typ världens gosigaste katt!
Han behöver dock lite mer utrymme eftersom han har energi och vill kunna leka också! Det bästa vore juh om han fick flytta till ett hus där han fick komma utomhus och springa också - men självklart kan han prova annat boende också - nästan vad som helst är juh bättre än inget hem alls!
Vi kan tyvärr inte ha kvar honom hos oss, då det inte funkar. Han verkar inte trivas här längre sedan vi gjorde om hemma etc. :oS
Så snälla snälla snälla hör Er för i bekantskapskretsen och kolla om någon vill ha en katt!!?
Jag skojar inte, det är verkligen en superduperjättegosig och snäll katt!
Så skynda å kolla nu - han behöver nånstans att bo snarast!!
TACK... :o)


Varit ledig idag från jobbet idag så...
Detta har jag tillbringat eftermiddagen och kvällen med.
Ingen som nappat än eller visat nån som helst intresse... :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Mira

Svar: Tack :D

2010-09-07 @ 08:53:16
URL: http://mira.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten

SV: jag har ju tele2 kontantkort nu och trivs bra med det så tar antagligen hos tele2 om jag beställer en..



Vad betalar du i månaden för din iPhone? :D

2010-09-07 @ 15:42:51
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0