Vilken jävla skitdag...

Fredag 3 September:

Jävla skitdag alltså. Allt bara går åt helvete känns det som.
Ett exempel:
Vi har klädtorkhäng i badrummet och det är ovanför kattlådan. Jag ska ta ner nåt därifrån på morgonen och lyckas med riva ner mig nåt mer också - som såklart landar i kattlådan!  :o/ Böjer mig ner för att plocka upp det - och slår då i huvudet i kranen ovanför, som är menad för tvättmaskin, AJ! Men inte nog med det, råkar juh självklart av slaget i huvudet vrida på kranen - vilket innebär att det forsar ut vatten, rakt ner i kattlådan! Jippiiiiiiiiiiiiiii.... :o/
SÅN dag är det....
Ja och självklart sen när jag skyndar iväg till bussen för att ta mig till jobbet... ja jag var lite sen men hann ändå i tid till hållplatsen och ställer mig och väntar bredvid kuren. Efter ett litet tag kommer en tant ut från kuren och fram till mig, hon frågar "Ursäkta, vet du vart bussen går ifrån?" Eeehhh, härifrån? :oS "Det står att hållplatsen är indragen." Aahhhaaaa GREAT, men vaffan tror du jag står här för om jag visste om det, puckokärring!
Jag får då springa iväg ner till en annan hållplats där det går en annan (äckel)buss ifrån. Hinner nätt och jämnt med den. Och sen får jag skynda från den bussen in på jobbet och kommer in exakt när jag ska börja.bara att slänga ifrån sig grejerna och börja jobba då! Jag som borde ha kommit dit en kvart innan, i god tid alltså... men nej, stressa stressa stressa....
SÅN dag är det...

Så jobba, jobba, jobba då...


Och efter jobbet hem å laga mat.
Blev lättlagat idag, och den återupptäckta gamla favoriten,
kassler i chili- och parikasås med penne pasta. :o)



Älsklingen hade iaf städat en massa hemma till jag kom hem,
så var juh skönt att komma hem till ett rent hem. :o)

Soffan ikväll, med fotboll och syndande. Sourcreamchips - mums!


Aaaa jooo, och nya skor fick det bli idag!!!
Kunde inte motstå. Impuls. Heheh...
Fotar imorgon.... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0